torsdag 5 februari 2009

Deathstars, The Other Flesh - Klubben Stockholm 05/02/09



The Other Flesh (Swe) V
Det kanske inte är mitt forum och utala mig om det hära. Men detta är gäspigt. Skulle kanske funka på en pub med mycket mörk öl men icke förband till Deathstars på klubben...hur tänkte dom nu? Det rör sig inte mycket i lokalen...det klappas lite händer åt den rysk kosack öst stats musiken men mer händer det inte tyvärr. Det är deppigt värre. Men det ska det väl vara.


Men var detta så bra igentligen? På skiva så är Deathstars ganska bra men live har jag sett bättre. Glamigt, mörkt och med klämm tjecka melodier. Hade ju hoppats på ett fullsatt hus, men det var lite mer än halv fullt, vad mer hade man väntat sig i dessa kris tider och ett inte så känt förband. Det är inga mellan snack (det är iof bra då hann de med ett gäng låtar på dom dryga 70min dom spelade), det posas hej vilt så sminket skvätter. Dom hade lite otur med ljudet denna kväll oxå, det var mycket rundgång tyvärr. Som tog ner betyget lite. Kunde dom inte oxå skaffa nån frän backdropp tycker jag. Det ser ju så tomt ut utan. Det ska vara svart så det förslår. Man får höra dom låtar man vill höra, en bra bästa blandning från deras tre plattor. Så det var ju bra, men var det värt 250spänn...nej.

Inga kommentarer: