torsdag 13 november 2008

WESTCOAST METAL MELTDOWN 2008 One man army and the undead quartet, M.A.N, Within Y - Sticky Fingers Göteborg 081107



Within Y - VVVV
Fan vi missade ju det första bandet Hostile cell förlåt för det. Men det måste ju för krökas innan man går ut. Men det var ju detta band som vi var där på Sticky fingers för att se. Det andra fick man på köpet ;) Har sett Within Y en gång förut för härrans massa år sedan i Linköping. Var lika bra då, men nu var dom bättre för böveln. Lite dåligt med folk framför scen men det är endel som skakar huvve ändå och det god stämmning.




M.A.N - VVV
Låter helt okej. Tony från Transport league och Glanzig sjunger för jävla bra. Och gitaristen Robgus hur frän frisyr som helst och han röjjer som få. Hade inte hört dom hära förr, men det ska jag nog göra.




One man army and the undead quartet - VV+
Dom här hade tydligen release fest för deras nya skiva. Hade jag ingen aning om. Jag har aldrig hört dom nån gång förut. Fick höra under kvällen av några tyskar som tydligen följer bandet att Johan sångaren har vart med i The Crown (ett helt utmärkt döds band) så mycket koll har jag. Ska nog inte skriva här, men det ska jag göra ändå. Men dom får okej ändå, för att ölen gick ju ner när man hörde dom.

Inga kommentarer: