lördag 1 november 2008

Disturbed, Shinedown - Arenan Stockholm 081031


Shinedown: VV-
Jag kommer till Arenan typ 1950 och Shinedown har redan börjat lira . Kan dom inte lugna ner sig lite och börja spela lite senare. Jaja nu har jag lärt mig om det står 1930 på biljetten så ska man vara på Arenan Fryshuset då. När jag kom in i lokalen så hade dom tagit upp det där jävla mitten kravall staket i mitten så det inte blir sådant tryck på dom längst fram. Jag är emot det...det blir inget röj då.
Det var väl inte så mycket man missade ändå. Jag har inte hört så mycket av detta band innan denna konsert, endast låten dom spelar på Bandit..."Devour". Men den låten missade jag, antagligen så kanske öppnade dom med den. Jag tyckte oxå att sångaren var förjävla lik min kompis "Dexo"...hehe.



Disturbed: VV+
Det är andra gången jag ser Disturbed i år, såg dom första gången på Sweden rock festival fast då inte hela konserten. Skulle bli intresant och se vad jag missade och det var tyvärr inte så mycket. Jag kan ju inte säga att dom är dåliga Disturbed dom har ju sina hits, men ibland låter det för enformigt. Men man blir ju i gasen och bangar när dom kör "Stricken" och "Down with the sickness" Och sen blir jag mer och mer förbannad på det här mitten stak.etet. Jaja det blir ju några hyfsade bilder.

Inga kommentarer: